søndag 19. april 2009

Vårtegn..loppemarkedstid!

Ah, våren er en fantastisk tid og ikke minst fordi da er det loppemarked tid! Alltid morsomt å gå rundt og lete etter spennende funn. I helgen besøkte jeg 3 stk -Grefsen, Sagene og Lilleborg. Utrolig mye folk, så jeg er virkelig ikke alene om å synes at dette er gøy. Og neste helg er det visstnok den virkelige store loppemarkedhelgen. Jeg gleder meg allerede...bare synd å måtte stå opp så tidlig på en lørdag! Jaja, det er jo verdt det! 

Legger ved noen bilder av mine funn:

Søte kaffekopper i 
1 eksemplar kan fint brukes 
til å ha telys i.


Falt helt for denne nydelige kakeboksen



Sjarmerende vaskebrett, enda en kakeboks
og en glassmugge.

1 kommentar:

  1. Loppemarked en nok en av få ting jeg liker å stå opp tidlig på ein lørdag for, skulla gjerne gjort det hele året! Tørr ikke å se for meg hvor full leiligheta da hadde blitt... :P Nydelig kopp, fin til å nyte litt te i ute en fin vårdag! :)

    SvarSlett