fredag 12. juni 2009

Evig ung

Har nettopp kommet hjem etter å ha sett stykket "Evig ung" og jeg må si at det var utrolig gøy! Aftenposten oppsummerer det slik:


En liten videosnutt fra stykket finner du her.

Dette er virkelig et stykke som er verdt å få med seg og en bra start på helgen. 

Nå krysser jeg fingre og tær for at det blir oppholdsvær (og aller helst sol) i morgen slik at det kan bli noen koselige timer på bilfrie markedsdager på Grünerløkka. Kanskje vi sees?


Tror jeg skal prøve meg på en liten frokostbrunsj på Villa Paradiso i morgen -namnam

Ha en fortreffelig helg alle sammen!

1 kommentar:

  1. Hei Solsikke!
    Tusen takk for kosleig kommentar!
    Jeg har ikke heklet lappene på hjertene selv. Har kjøpt store hekla duker og klipper opp. Har funnet dette i bruktbutikk i Norge og på tur i Bulgaria, hvor det er så utrolig mange dyktige heklekoner.
    Stykket var sikkert fint! Grünerløkka er fantastisk koselig å rusle rundt på. Har ei jeg er tante til som bor der.
    Det ble ikke den store fangsten på loppis, men noen stoffer blir det jo alltid. Et lilla retrostoff var jeg spesielt godt fornøyd med. Fant også en morsom rundt oransje retrospeile, som mange vil ssynes er kjempestygg, tror jeg, men den er jo såååå glad!
    Ha en flott søndag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett