onsdag 5. februar 2014

En nydelig bok


For en ukes tid siden så leste jeg en bokanbefaling på bloggen til Maia/Frøken Fabelaktig, og jeg tenkte med meg selv at den har jeg lyst til å lese en dag. Men tror du ikke jeg sto i kassekø på butikken her om dagen og blikket mitt falt nettopp på denne boka! Da var ikke veien lang til handlekurven. Boken heter "Kunsten å høre hjerteslag" og er en aldeles nydelig bok. Det er en annerledes kjærlighetshistorie som driver boken fremover på sin spesielle, stilferdige måte. Jeg var helt oppslukt og klarte ikke å legge boka fra meg før siste side var fortært. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kommet over denne boka tidligere, for det er mange år siden den ble utgitt. Uansett, så er det jo faktisk bare glimrende timing, for bok nummer 2 ble utgitt når i januar 2014.

Mer om Kunsten å høre hjerteslag kan du lese her (fra forfatteren selv).

Og bok nummer to som på engelsk heter "A well tempered heart" kan du lese om her.


God fornøyelse :)

6 kommentarer:

  1. Hei søte du,
    så innmari koselig at du deltar på giwe away hos meg! Den boken fra Tonerose Design er bare EEEELSK! tvi tvi!

    Så gøy at du likte bokanbefalingen min! Nå ble jeg glad. Jeg har lest begge og vet du, gled deg :)

    Happy Lille Lørdag til deg!
    Her er det null på tapeten for en gang skyld - sååå digg!
    klemklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg krysser fingrene for Tone boken!

      Og ja elsket virkelig bokanbefalingen din og kan ikke vente på å lese bok nr to. Må ta meg en tur i butikken til helgen tenker jeg.

      Slett
  2. så kjekt, la akkurat fra meg en ferdiglest bok her, så da vet jeg hva jeg skal lese i helgen ;-) Takk for tips!
    Moro at du likte gavepapir-tapeten min, jeg har rett og slett stiftet den fast i veggen...hihi....enkel å fest , lett og fjerne ;-)
    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ah, da spørs det om det ikke blir gavepapirshopping i helgen! Supert tips! Takk skal du ha!

      Slett
  3. Heisan
    Når det gjelder Cathrineholmbollen er den alt lovet bort og ja, jeg ender med sending. Dersom jeg ikke skulle høre mer fra hun jeg har reservert den til skal jeg huske på deg.
    Fin kveld og glad morgendag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg regnet med at jeg allerede var for sent ute der. Så synd :( Men takk hvis du sier fra dersom reservasjonen trekker seg!

      En riktig fin kveld til deg også!

      Slett