torsdag 13. februar 2014

London vs. New York

Jeg sitter her og teller på knappene....jeg har nemlig oppdaget at nå har det kommet et nytt eksemplar i "Guide to" serien.


Og det er jo en real konkurrent til New York -eller rettere sagt Manhattan plakaten. Hm, nå må jeg tenke litt kjenner jeg. Jeg elsker London og jeg elsker New York, valgets kval.

Hvilket bilde synes du er finest? Og Hvilken by er din favoritt?


Opplaget er begrenset, London og Monumental Guide to New York plakatene kan du kjøpe her. New York plakaten ser dessverre ut til å være utsolgt over alt.

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Min favoritt er New York! Ingen over, ingen ved siden. London er en fattig trøst, men har sin sjarm :)

    Fin lørdagskveld!
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, jeg må nok si meg enig med det :) Skulle ønske at det gikk an å bare ta en liten "svipptur" til NY..... men synes flyturen er litt stress, så det er enklere med London sånn.

      Slett