søndag 16. februar 2014

Guilty pleasure

Jada, jeg vet jeg er sent ute......men jeg har nå endelig oppdaget Ebay.....sikkert 100 år etter alle andre. Og for et sted! Her finner man virkelig alt mulig -både ting man trenger og ting man ikke visste at man trengte *hehe*.

Så sitter jeg på mac'en en lørdagskveld og kjeder meg litt -surfer litt, titter litt, titter enda mer og vips så har jeg klikket meg hjem både 2 og 5 pakker. Det er jo som bursdag og julaften på en gang! Jeg trøster meg med at det er jo sååå billig. Men mange bekker små....også videre også videre. Men det er jo så gøy å få pakker i posten! Jaja, jeg gir meg selv lov til å holde på litt til, men det er fare for at det blir kjøpestopp etterhvert.

Et lite knippe av hvilke pakker jeg venter på for øyeblikket:

Rask hoderegning hviser at alt det som jeg har bestilt på bildet blir ca 300 kr til sammen. Så det er ikke akkurat som om jeg ruinerer meg selv altså. 

Men ja, for tiden er virkelig Ebay min "guilty pleasure". Har du noen?

1 kommentar:

  1. Ebay er skummelt! hahaha! jeg har lagt min elsk på etsy.com jeg :) men det er visst samma ulla sier de :)

    Fab søndag!
    klem

    SvarSlett